Celebrity Troubles Gossip Music

Tyler, the Creator Goes off on Fans for Boo-ing Drake

The internet was abuzz after announcing how Drake got boo-ed off stage by fans at Tyler, the Creator’s Camp Flog Gnaw fest!

Apparently dissatisfied, Tyler decided to take the heat to those fans this time as he expressed his outrage in a series of tweets, read full rant below.

I THOUGHT BRINGING ONE OF THE BIGGEST ARTIST ON THE FUCKING PLANET TO A MUSIC FESTIVAL WAS FIRE! BUT FLIPSIDE, A LIL TONE DEAF KNOWING THE SPECIFIC CROWD IT DREW. SOME CREATED A NARRATIVE IN THEIR HEAD AND ACTED OUT LIKE ASSHOLES WHEN IT DIDNT COME TRUE AND I DONT FUCK WITH THAT— Tyler, The Creator (@tylerthecreator) November 11, 2019

THIS NIGGA DID FEEL NO WAYS! SONG IS BEAUTIFUL. ALSO, MOSTLY EVERYONE WAS HAVING A GREAT TIME, THOSE SHITS IN THE FRONT AREA WERE THE ONES BEING MAD RUDE, WHICH, I CAN SEE WHY, BUT, NAH, FUCK THAT, YALL REPRESENTED ME AND FLOG TO MY GUEST AND MADE US LOOK SOOO ENTITLED AND TRASH— Tyler, The Creator (@tylerthecreator) November 11, 2019

THAT SHIT WAS LIKE MOB MENTALITY AND CANCEL CULTURE IN REAL LIFE AND I THINK THAT SHIT IS FUCKING TRASH— Tyler, The Creator (@tylerthecreator) November 11, 2019

NIGGA DID FEEL NO WAYS! THAT SONG IS BEAUTIFUL! MOST GUYS DONT DO ALBUM CUTS! THANK YOU AUBREY!— Tyler, The Creator (@tylerthecreator) November 11, 2019

LIKE, I LOVE THAT SONG AND THOUGHT THAT WOULD NEVER HAPPEN…….HE REALLY DID THAT FOR ME AND I APPRECIATE IT BECAUSE HE DID NOT HAVE TO COME AT ALL, SEE OUR WORLDS COME TOGETHER WAS SO GREAT IN THEORY— Tyler, The Creator (@tylerthecreator) November 11, 2019

YEAR 8! LOVE!— Tyler, The Creator (@tylerthecreator) November 11, 2019

AGAIN, THANK YOU DRAKE! ( IM FUCKING PISSED HOTLINE BLING WAS NEXT THATS MY FUCKING SHIT IM GONNA PLAY THAT IN THE SHOWER RIGHT NOW) <3— Tyler, The Creator (@tylerthecreator) November 11, 2019

OK LAST TWEET, I WAS IN THE FRONT, AND I HEAR “TYLLLERRRR!” AND I LOOK TO MY LEFT, AND THIS GIRL, RED FACE, PUFFY, WATERFALL OF TEARS LOOKED INTO MY SOUL AND SAID, TREMBLING WITH ANGER “…WHAT ..THE ..FUCK!………IS THIS SHIT!” NIGGA I TURNED AWAY SO QUICK SHE WAS PISSED BRO— Tyler, The Creator (@tylerthecreator) November 11, 2019

Advertisements
tayoyarns
Enterprising Entertainment Enjoyed Everywhere
http://tayoyarns.wordpress.com

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.